توزیع ۵۶۰جعبه نوغان بین مددجویان مازندرانی

رضایی طالشی گفت:در سال جاری ۵۶۰ جعبه نوغان مجموعا به ارزش هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به صورت رایگان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید علی اصغر رضایی طالشی» امروز(۲۶اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان را با آموزش مهارت و توزیع تسهیلات و امکانات کسب و کار پیگیر هستیم، اظهار کرد: برای اجرای طرح نوغانداری جلسات هماهنگی به منظور استعداد سنجی، شناسایی و معرفی مددجویان مستعد و علاقمند، در راستای ارتقاء مهارت مجریان این طرح انجام شده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود: با توجه به ظرفیت مناسب در برخی مناطق استان به لحاظ وجود درختان توت برای تامین خوراک مورد نیاز ، شناسایی و آموزش مددجویان طرح نوغانداری با هدف توسعه اشتغال و کسب درآمد جانبی خانوارهای روستایی در بین مددجویان مناطق بندپی، بابلکنار بابل و لفور سوادکوه شمالی اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: 300 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ،شناسایی و دوره آموزشی برای آنها  برگزار شد و جعبه های نوغان برای اجرای طرح به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت. 

 

رضایی طالشی بیان کرد: با اجرای طرح های اشتغال و ارائه آموزش های مهارت آموزی به مددجویان زمینه توانمند شدن و خروج آنها از چرخه حمایتی این نهاد فراهم می شود.

 

وی گفت:طرح نوغانداری با هدف توسعه اشتغال و کسب درآمد جانبی خانوارهای روستایی در بین مدجویان در مناطق مستعد این کار اجرا می شود.

 

رضایی طالشی خاطر نشان کرد: سال گذشته 370جعبه نوغان بین مددجویان توزیع و 10 هزار کیلوگرم پیله کرم ابریشم با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برداشت شد.

کد خبر 1175763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha