مردم از علما زندگی پیامبرگونه را انتظار دارند/چراغ روشنگری در دست علماست

سردار عراقی گفت: مردم از بزرگان دینی ما و علما زندگی پیامبرگونه ای را انتظار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «عبدالله عراقی» در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور که امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: مردم از بزرگان دینی ما و علما زندگی پیامبرگونه ای را انتظار دارند و آنها را دوست دارند و همراهی می کنند و عالم وارسته و ساده زیستی را که می بیننند به آن علاقه دارند.

 

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما حرکاتی از علما و روحانیت در طول دفاع مقدس دیدیم و همیشه برای ما الگو بودند، این علما در سلسله مراتب «أَطِيعُوا اللهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِى الأَمْرِ مِنْکُمْ» هستند.

 

وی عنوان کر: نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار برجسته است، هم در دوران دفاع مقدس و هم در زندگی ما و از روزولادت تا روز مرگ، نقش روحانیت را نمی شود نادیده گرفت و نقش روحانیت گام به گام به ما اثبات شده است.

 

عراقی اعلام کرد: همیشه نقش روحانیت برجسته بوده و در جنگ های آینده که جنگ های هیبریدی و ترکیبی است، فقط آدم ها روبروی هم نیستند بلکه اقتصاد، فرهنگ و سرزمین را داریم و دشمنان در قالب فضای مجازی کاری می کنند باورهای اصلی ذهن ما را عوض کنند.

 

وی تأکید کرد: دشمن بسیج شده و روحانیت، سپاه و بزرگان ما را می زند و جنگ هیبریدی آغاز شده و هدف دشمن این است باورهای ثابت شده در ذهن ما را بر هم زند و باورهای جدیدی را ایجاد کند و دست ما به دامان روحانیت است و جهاد تبیین در مقابله با جنگ آینده نقش برجسته ای دارد.

 

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز دست ما در دامان روحانیت است و اینها بزرگان و علمای دین ما هستند نقش اینها برجسته است و کسی نمی تواند نقش علما را نادیده بگیرد و ما از اینها استفاده کردیم.

 

وی یادآور شد: ان شاالله خداوند متعال عنایت کند دست ما از دامان این عزیزان کوتاه نشود و همواره در رکاب آنها باشیم و چراغ روشنگری در دست علماست و اگر علما را بزنند دین و اهل بیت (ع) و پیامبر (ص) را زدند و باید بسیار مراقب باشیم.

 

کد خبر 1175906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha