اگر مساجد پایگاه قرآنی شوند، تمام جامعه قرآنی می‌شود

حجت‌الاسلام کمساری گفت: اگر مساجد به همت ائمه جماعات و بچه‌های مسجد، پایگاه قرآنی شوند، تمام جامعه قرآنی می‌شود. مهم‌ترین نقش در قرآنی شدن مردم را مساجد و مسجدی‌ها دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی کمساری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه قرآنی شدن تمام ساحات کشور از اهداف اصلی مبارزه ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: اکنون باید همه با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری برای قرآنی شدن همه مردم و بخش ها تلاش کنند.

 

معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) افزود: قرآنی شدن جامعه بیش از همه به فعالیت روحانیون وابسته است و در این زمینه ائمه جماعات نقش کلیدی دارند.

 

وی اضافه کرد: اگر مساجد به همت ائمه جماعات و بچه های مسجد، پایگاه قرآنی شوند، تمام جامعه قرآنی می شود. مهم ترین نقش را در قرآنی شدن مردم ما مساجد و مسجدی ها دارند که الحمدالله در این زمینه بسیار فعال نیز هستند.

 

کمساری تاکید کرد: ما در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)  وقتی اندیشه رهبر کبیر انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم، به اهمیت قرآنی شدن جامعه و نقش و جایگاه بی نظیر روحانیون در تحقق این موضوع می رسیم. حضرت امام(ره) بارها و بارها به موضوع مسجد اشاره کرده اند. در واقع امامین انقلاب درباره اثرگذاری مساجد در کشور باور عجیبی دارند.

 

کد خبر 1175927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha