پیشرفت ۷۵ درصدی کتابخانه مرکزی ساری/یک قدم نهایی تا پایان پروژه

ولیپور از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی کتابخانه مرکزی ساری خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله نازک کاری و تاسیسات داخلی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آرزو ولیپور» امروز(۲۶ اردیبهشت ماه) به همراه جمعی از همکاران ستادی اداره کل، در ادامه پیگیری های میدانی از کتابخانه مرکزی ساری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه مردم استان به ویژه شهرستان ساری با پیگیری های زیاد همچنان منتظر تکمیل کتابخانه مرکزی ساری هستند، تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته و تزریق اعتبار روند پروژه شتاب گرفته است.



 

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی کتابخانه مرکزی ساری خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله نازک کاری و تاسیسات داخلی قرار دارد.

 

ولیپور خواستار تلاش و همراهی مضاعف تمام مسئولان برای تکمیل این پروژه مهم شد.


 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: پروژه کتابخانه مرکزی از سال ۸۷ در زمینی به مساحت دو هزار متر و زیربنای ۷ هزار و ۶۰۰ متر آغاز شده است و روزهای پایانی خود را طی میکند.


 

وی با اعلام اینکه مطالبات مردمی برای پایان این پروژه بسیار زیاد است، بیان کرد: همدلی و همراهی بیشتر و‌ توامان وزارت ارشاد و سازمان مدیریت می‌تواند نویدبخش گشایش این پروژه عظیم فرهنگی به مردم فرهنگ دوست مازندران باشد.

کد خبر 1175949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha