بسیجیان در همه ماموریت‌ها کمک‌کار نظام و انقلاب اسلامی هستند

اسدی گفت: بسیجیان در همه ماموریت‌ها کمک‌کارنظام و انقلاب اسلامی هستند و در چند روز آینده بسیجیان در چمستان نیز با آمادگی کامل در رزمایش نقش آفرینی می‌کنند.

«نعمت اسدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، اظهارکرد: درراستای منویات مقام معظم رهبری هر ساله برای آمادگی رزمی بسیجیان، تداوم آموزش و رزم جنگ این ماموریت اجرا می‌شود.

 

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به این ماموریت در استان و شهرستان در دو مرحله یادآورشد: در مرحله اول به استعداد دو گردان بیت المقدس و رزمایش دفاع از ساحل این رزمایش اجرا شد و در چند روز آینده بسیجیان در بخش چمستان سه رزمایش دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی ها و امداد نجات  را برگزار می‌کنند.

 

وی از همراهی مردم ولایتمدار شهرستان و زحمت فرماندار شهرستان نور به عنوان مسئول ستاد پشتیبانی رزمایش قدردانی کرد و افزود:بسیجیان در همه ماموریت‌ها کمک‌کارنظام و انقلاب اسلامی هستند و در چند روز آینده بسیجیان در چمستان نیز با آمادگی کامل در رزمایش نقش آفرینی می‌کنند.

 

اسدی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری رزمایش  آمادگی صددرصدی در مقابل دشمن احتمالی، حوادث و بحران‌ها است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان نور گفت: مردم ولایتمدار کشورمان آگاه هستند که حضور شایسته و تاثیرگذار بسیجیان در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی در کنار آحاد مردم در تمام ماموریت‌های نظام و انقلاب اسلامی مانند حوادث، ناآرامی‌ها، سیل، زلزله و ... سبب اجرای اهداف و کارهای بزرگ شد.

 

وی با اشاره به پیام رزمایش به دشمنان به ویژه اسرائیل غاصب و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار تأکیدکرد: نوع عملکرد در رزمایش مشخص است و این رزمایش نشان از آمادگی لازم در مقابله با دشمنان است.

کد خبر 1176015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha