برنامه راهبردی نماز در ادارات کهگیلویه عملی می شود / نماز در اولویت برنامه مدیران باشد

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران موضوع نماز را جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دهند، گفت: باید از امکاناتی که در اختیار مسئولان است برای توسعه و ترویج نماز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای اقامه نماز شهرستان کهگیلویه امروز با حضور فرماندار، امام جمعه شهر دهدشت، مدیر ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورا در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

سید عبدالعزیز موسوی در این نششست با بیان اینکه اقامه نماز یکی از ارکان و وظایف حکومت دینی است، گفت: با توجه به ظرفیت فرهنگ معنوی شهرستان، باید بیشتر در راستای ترویج فرهنگ نماز بهره برداری کرد.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه نماز مهم ترین فریضه و مناسک دینی است که خداوند واجب کرده، تصریح کرد: با هم‌افزایی در کارهای فرهنگی می توان طرح‌هایی برای اقامه باشکوه نماز در شهرستان ارائه داد. 

 

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی ترویج نماز در شهرستان به جد پیگیری می شود، افزود: در این راستا پیوست نماز در تمامی دستگاه ها و نهادها بررسی و تکلیف می شود.

 

حجت الاسلام علی وحدانی فر در ادامه این نشست با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران موضوع نماز را جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دهند، گفت: باید از امکاناتی که در اختیار مسئولان است برای توسعه و ترویج نماز استفاده شود و این برنامه نیازمند حرکت‌های جهادی مدیران است 

 

امام جمعه دهدشت افزود: در حکومت اسلامی به ویژه این دولت انتظار می رود که تلاش بیشتری در راستای ترویج فرهنگ نماز انجام شود.

 

حجت الاسلام وحدانی فر با تاکید بر اینکه ادارات باید برنامه اختصاصی برای نماز داشته باشند، گفت: لازم است که موضوع پخش اذان در محیط‌های اداری، عدم تشکیل جلسات اداری در زمان نماز و تشویق پرسنل به شرکت در نماز جماعت مورد توجه مدیران قرار گیرد.

کد خبر 1176038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha