دستگاه های اجرایی برای استیفای حقوق جامعه ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند

پارسیان نژاد گفت: برای استیفای حقوق جامعه ایثارگری دستگاه های اجرایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند، چرا که قداست بنیاد به خاطر ایثارگران و خانواده‌های شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رضا پارسیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه معاون تعاون با مدیرکل منابع طبیعی استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

رضا پارسیان در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای چند ویژگی مهم بوده و یکی از ویژگی های ممتاز و سرآمد آن، وجود فرهنگ متعالی ایثار و شهادت است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام خمینی (ره) از ابتدا تاکنون، عنصر متعالی ایثار و شهادت بود.

 

وی ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده، بی تردید پاسداشت این مفهوم الهی، تداوم و تعالی انقلاب اسلامی را هم به دنبال خواهد داشت؛ کما اینکه شاهد این موضوع تا امروز بوده ایم.

 

پارسیان نژاد خاطرنشان کرد: در پیام های امام راحل (ره) زیباترین جملات، مفاهیم و واژه ها آن جایی است که در رابطه با مفهوم ایثار و شهادت صحبت کرده اند و حضرت امام خمینی (ره) یکی از عرفای بزرگ تاریخ معاصر ما است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عزت و شرف ما از شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا بوده، اظهار کرد: اگر اقتدار نظام را به رخ دنیا می کشیم، از برکت خون همین شهدا است .

 

وی نقش ادارات و نهادها برای کمک به جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: باید حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادا شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مسیر نقش مهمی دارد.

 

پارسیان نژاد افزود: برای استیفای حقوق جامعه ایثارگری دستگاه های اجرایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند، چرا که قداست بنیاد به دلیل ایثارگران و خانواده‌های شهدا بوده و اگر شأن ایثارگران حفظ شود، قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حفظ خواهد شد.

 

جاوید بخت، مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در خصوص تکریم ایثارگران، جذب نیرو، تبدیل وضعیت ایثارگران، اجرای طرح سپاس و تجلیل از کارکنان شاغل در این اداره کل پرداخت.

کد خبر 1176054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha