عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای این شهرستان در دست اجرا است

عمری گفت: هم اکنون گازرسانی به ۲۰ روستای سردشت در پنج محور آلواتان، سی‌سر، میرآباد، ملاشیخ و بیوران در حال انجام است و تلاش می‌شود تا پایان امسال پروژه آنهل به اتمام برسد.

«محمد عمری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: هم اکنون گازرسانی به ۲۰ روستای سردشت در پنج محور آلواتان، سی‌سر، میرآباد، ملاشیخ و بیوران در حال انجام است و تلاش می‌شود تا پایان امسال پروژه آنهل به اتمام برسد.

رئیس اداره گاز سردشت افزود: سعی ما بر این است انشعابات این روستاها را نیز اگر آب و هوا مساعد باشد امسال به اتمام برسانیم.

عمری ادامه داد: با گازرسانی به این روستاها، در مجموع ۱۴۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره گاز سردشت، همچنین با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی به شهر میرآباد، خاطرنشان کرد: شبکه توزیع این پروژه به اتمام رسیده و از خط تغذیه ۴۵ کیلومتری آن نیز تنها ۲/۵ کیلومتر باقی مانده که در حال اجراست و پیش بینی‌ می‌شود طی هفته دولت گاز این شهر نیز روشن شود.

وی در ادامه درباره گازرسانی به حفرات خالی سردشت نیز اعلام کرد: این حفرات در مجموع به طول ۶۴۰۰ متر و شامل ۲۰۰ انشعاب خواهد بود که به پیمان‌سپاری رفته و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

عمری با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۰۰ اشتراک‌پذیری جدید در این شهرستان انجام گرفت، افزود: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در میان خانوار شهری سردشت ۹۹/۹۹ درصد و در میان خانوار روستایی نیز ۴۰ درصد است که با اتمام گازرسانی‌های فعلی این میزان به بیش از ۵۵ درصد خواهد رسید.

کد خبر 1176078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha