دیدار با خانواده شهدا توسط کانون صیاد شیرازی ملایر همزمان با سوم خرداد

ترکاشوند گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز ‌آزاد سازی خرمشهر از خانواده های معظم شهدا توسط کانون صیاد شیرازی ملایر سرکشی می شود

« جعفر ترکاشوند» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با سوم خرداد کانون فرهنگی و هنریشهید صیاد شیرازی ملایر نیز برنامه‌های مختلفی را دارد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر با اشاره به اینکه همزمان با سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر دیدار با خانوادهای معظم شهدا، و ایثارگران توسط کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی برگزار می شود افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله مسابقه دو میدانی از برنامه های این کانون به مناسبت سوم خرداد است.

 وی  برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت سوم خرداد، برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان و .. نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده این کانون دانست.

 ترکاشوند همچنین به برنامه های این کانون در دهه کرامت اشاه کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب  و تقدیر از دختران نمونه و محجبه ، هدیه به نامه های فاطمه و معصومه همزمان با میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه(س)  نیز از برنامه مه های دهه کرامت در کانون صیاد شیرازی ملایر است.

 وی با بیان اینکه این کانون یکی از فعالترین کانون های ملایر است گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نیز برنامه های مختلف قرآنی، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری برنامه های شب های قدر و میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزاری مسابقات فرهنگی ، جمع آوری فطریه و توزیع در بین نیازمندان و... توسط این کانون انجام شد.

 وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستان نیز برگزاری کلاس های اوقات فراغت را در دستور کار داریم گفت: با توجه به تعطیلی کلاس های تابستانی طی دو سال گذشته در ایام کرونا قصد داریم امسال برنامه های کلاس های تابستانی را با برنامه ریزی بهتر و با کیفیت تر داشته باشیم.

 

کد خبر 1176079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha