معلم شیروانی به عنوان معلم برتر استانی انتخاب شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: همکار غیر دولتی شیروانی به عنوان معلم برتر استانی در جشنواره جلوه های ویژه معلمی مدارس غیر دولتی انتخاب شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: «زهرا عطاردی» معلم ابتدایی دبستان غیر دولتی فاطمه الزهرا (س) در جشنواره جلوه های ویژه معلمی مدارس غیر دولتی استان مقام برتر استانی را کسب کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده و تلاش های فراوان همکاران فرهنگی در دوران کرونا خاطرنشان کرد: برخی از همکاران عشایری در مناطق دوردست اقدام به برگزاری کلاس ها جهت تقویت دانش آموزان و ایجاد بستر حضوری جهت ارائه هر گونه آموزش کردند که این خود باعث افتخار و سربلندی این قشر است.

 

شجاعی اضافه کرد: همچنین در بین معلمان برتر شهرستانی و استانی، همکار آموزش از راه دور شیروانی به عنوان معلم تلاشگر استانی معرفی شده است.

 

وی با بیان اینکه «مریم اصغرزاده اوغاز» از مدارس آموزش از راه دور در جشنواره معلمان تلاشگر مدارس آموزش از راه دور مقام برتر استانی را کسب کرد، افزود: لازم به ذکر است که فردا با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی مراسم تجلیل برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1176099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha