جشنواره آواها و نغمات قرآنی کار پسندیده ای در عمل به سیره اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: امروز جشنواره آواها و نغمات قرآنی کار پسندیده و گامی در راستای عمل به امر و سیره اهل بیت (ع) برداشته شده است چرا که ترویج معارف قرآن کریم در سیره این بزرگواران مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امام جمعه عنبرآباد و جمعی از مسئولین این شهرستان و گروه های سرود و تواشیح جنوب کرمان، جشنواره آواها و نغمات قرآنی در عنبرآباد برگزار شد.
 
حجت الاسلام «حمید بامری» در جشنواره آواها و نغمات قرآنی در شهر عنبرآباد، گفت:جشنواره امروز، بسیار کار ارزشمند و پسندیده ای بوده و از انسجام بسیار خوبی برخوردار است.
 
امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: امروز با برگزاری این جشنواره گامی در راستای عمل به امر و سیره اهل بیت (ع) برداشته شده است چرا که ترویج معارف قرآن کریم در سیره این بزرگواران مشهود است.
 
وی بیان کرد: یکی از مصادیق امر اهل بیت (ع)، احیای سیره اهل بیت (ع) است که مصداق برگزاری چنین جشنواره ها و جلساتی است.
 
حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: سرود سلام فرمانده در دنیا غوغا به پا کرده است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: رویکرد بسیار خوبی در حوزه فرهنگ رخ داده است که جای تقدیر و تشکر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دارد.
 
وی تصریح کرد: این فضا ها است که با نشر و ترویج آواها و نغمات قرآن و عترت وحدت ایجاد می شود و زشتی و پلیدی را از جامعه ما دور می کند.
 
حجت الاسلام بامری در خاتمه از مسئولین برگزاری جشنواره آواها و نغمات قرآنی تشکر کرد.
کد خبر 1176149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha