لزوم تقویت حوزه فرهنگ در تعامل با رسانه ها

ثقتی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر فراسازمانی بوده و باید نگاه ما به این حوزه کلان باشد گفت: نگاه قشری و جزیی به مسایل ظلم به این حوزه است و باید در تعامل با رسانه به تقویت مسائل فرهنگی استان بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» امروز(سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت) در جلسه تقدیر از همکاران روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان که به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات در خانه میرزا کوچک برگزار شد گفت: میرزاکوچک خان مرد هویت‌ساز گیلان بوده است که در عصر خفقان و ظلم پرچم استقلال و دفاع از شرافت ایران و ایرانی را برافراشته کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه تلاش همکاران روابط عمومی موجب انعکاس دستاوردها و خدمات دستگاه‌ها می‌شود خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب نشست‌های فصلی برای انتقال آخرین سیاست‌های اطلاع‌رسانی دولت به کارگزاران روابط عمومی شد.

 

وی میدان عملیات امروز را در حوزه رسانه دانست و گفت: بی‌تفاوتی و غفلت از حوزه رسانه در دنیای امروز موجب شکست و آسیب‌های فراوان می‌شود و توجه مدیران دستگاه‌ها باید بر حوزه رسانه و روابط عمومی متمرکز شود. وقایع چند روز اخیر با حذف ارز ترجیحی بزرگترین هشدار و تلنگر به دولت و مدیران بود که نباید حوزه اطلاع رسانی را نادیده بنگاریم.

 

ثقتی با تاکید بر نگاه محوری به حوزه رسانه گفت: دولت با توجه به این مهم توانست فضای افکار عمومی جامعه را به سمت آرامش و همراهی و تعامل با جراحی اقتصادی همراه کند.

 

وی با بیان اینکه باید روابط عمومی‌ها مدیریت جریان رسانه شهرستان‌ها را عهده‌دار شوند خواستار تشکیل اتاق فکر با رسانه‌ها با رویکرد مدیریت افکار عمومی و جهت‌دهی به آن شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر فراسازمانی بوده و باید نگاه ما به این حوزه کلان باشد ابراز کرد: نگاه قشری و جزیی به مسایل ظلم به این حوزه است و باید در تعامل با رسانه به تقویت مسائل فرهنگی استان بپردازیم.

 

وی رسانه‌ها را بازوی پرتوان دولت برشمرد و از روابط عمومی‌ها خواست تا همکاری و همراهی لازم را با رسانه‌ها در انعکاس دستاوردها و موفقیت‌های نظام و دولت داشته باشند.

 

ثقتی با تاکید بر کلان نگری در حوزه مدیریت افکار عمومی و رسانه‌ها خاطرنشان کرد: اثرگذاری ما در حوزه‌های مختلف مبتنی بر عملکرد و نوع رفتار و تعاملمان با رسانه است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1176204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha