طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید اصلاح شود

آوایی با بیان اینکه ۶۵ درصد مستمری بگیران دزفول حداقل بگیر هستند گفت: ۲۵ درصد حق مناطق جنگی در خوزستان باید از سوی سازمان تامین اجتماعی اعمال شود.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مشکلات مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان دزفول با توجه به مطالبات آنها در دستور کار قرار دارد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی دزفول جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر بوده که متاسفانه ۶۵ درصد آنان حداقل بگیر هستند.

 

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه به بخش درمان بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی شود تصریح کرد: بازنگری و اصلاح طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تحقق ۲۵ درصدی حق جنگی و بدی آب‌وهوا، رفع تبعیض در پرداخت‌ها و همچنین افزایش حقوق و مزایا بین بازنشستگان همکار و غیر همکار از سوی سازمان تامین اجتماعی ضروری است.

 

آوایی اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید پیگیری و به سرعت از سوی سازمان تامین اجتماعی رسیدگی شود مطالبات و پرداخت هزینه‌های فرانشیز به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) است.

 

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول یک بیمارستان خیریه است که خدمات درمانی رایگان به بیماران سرطانی دزفول و سایر استان‌های همجوار ارائه می‌دهد لذا رسیدگی به این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.

 

کد خبر 1176249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha