ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان گلستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام دیلمی از برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان گلستان در ۳۰ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

حجت الاسلام «رضا دیلمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: تشکیل نهاد تخصصی و میان تخصصی شورای هیئات مذهبی شهرستان، استان و در سطح مرکز در قالب برگزاری یک انتخابات سراسری از بین مسئولان هیئت‌های مذهبی انجام می شود.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این انتخابات در هر شهرستان برگزار و اعضای منتخب به استان و در نهایت اعضای منتخب استان ها به مرکز معرفی می شوند. امسال ۱۷۰ داوطلب حضور در میدان شورای هیئات مذهبی شهرستان‌ها شدند.

 

وی اعلام کرد: این انتخابات ساعت ۸ صبح روز سی ام اردیبهشت ماه در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها آغاز می شود و همه هیئت های مذهبی که ثبت نام کرده و مجوز فعالیت دارند می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

 

حجت الاسلام دیلمی ضمن دعوت از همه واجدین شرایط برای شرکت در این انتخابات بیان کرد: با مشارکت و انتخاب اصلح، بستری فراهم خواهد شد تا این مجموعه فاخر دینی و مذهبی در انجام رسالت های مهم خود به ویژه جهاد تبیین و تعمق بخشی به باورهای دینی است، عمل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان یکهزار و ۶۰۰ هیئت مذهبی به ثبت رسیده است که روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه از بین ۱۷۰ نفر، افراد اصلح را در هر شهرستان انتخاب خواهند کرد.

 

کد خبر 1176262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha