دشمنان تنها راه مبارزه با مردم ایران را نفوذ اقتصادی می دانند

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تنها راه مبارزه با مردم ایران را نفوذ اقتصادی و اختلال در معیشتی مردم می دانند.

«سرهنگ پاسدار محمد قورزایی» مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان  سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  گفت: اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان بر گزار شد.

 

وی افزود: جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری، با حضور حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، امیر جهانشاهی معاون  اداره کار و برخی مدیران کار، نمایندگان کانون‌ها و تشکل های کارفرمایی  و کارگری استان برگزار شد.

 

این مسئول ادامه داد: این جلسه با موضوع ارائه راهکارها و پیشنهادهای رفع موانع تولید در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار در سطح استان با حضور مدیران استانی برگزار شد.

 

قورزایی ادامه داد: امروز دشمن از هر گونه تهدید، تحریم و فشار اقتصادی بر علیه مردم جمهوری اسلامی ایران خسته و ناامید شده و تنها راه مبارزه با مردم ایران را نفوذ اقتصادی و اختلال در معیشتی مردم می داند.

 

وی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، برهنگان واجب است تا در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری  اقدام کنند چرا که کارآمدی و پاسخگویی از مهمترین انتظاراتی است که مردم از سوی مسئولین دارند.

 

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان تصریح کرد: بسیج به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و نظام می تواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد .

 

این مسئول با اشاره به اهمیت و نقش آفرینی کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس گفت:  این قشر نگذاشتند که چرخه تولید بخوابد و در صحنه هایجنگ حضوری جانانه داشته اند و ۱۴۰۰۰شهید  از افتخارات این قشر عظیم بوده است.

کد خبر 1176299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha