لزوم ارائه بیشتر و بهتر خدمات در محلات دور افتاده شهر شیراز

آیت الله دژکام گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باید به چگونگی ارائه خدمات در حاشیه شهر‌ها بپردازند و به دلیل اهمیت کاهش سیر مهاجرت از روستاها به شهرها باید ارایه خدمات در محلات دور افتاده بیشتر و بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت‌ الله «لطف ‌الله دژکام»، امروز (سه شنبه 27 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: پرداخت یارانه ها به روش امروز از ابتدای هدفمندی یارانه موجب می شد تا امروز نیازمند جراحی اقتصادی نباشیم.

 

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود:  عملکرد و خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که این مجموعه به مقام معظم (مدظله العالی) مربوط می شود مطلوب بوده و همواره در مواقع لازم به خدمت به نظام و مردم پرداخته است.

 

وی اضافه کرد: از کمبود منابع مالی همواره سخن گفته می‌شود اما مشکل از کمبود نیست بلکه عدم هماهنگی و ضعف مدیریت کار دست مان می‌دهد.

 

امام جمعه شیراز تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باید به چگونگی ارایه خدمات در حاشیه شهر‌ها بپردازند و به دلیل اهمیت کاهش سیر مهاجرت از روستاها به شهرها باید ارایه خدمات در محلات دور افتاده بیشتر و بهتر باشد.

 

کد خبر 1176304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha