توجه موسسه آموزش عالی «زند» شیراز به زبان انگلیسی به عنوان زبان مقالات علمی

حسینی گفت: موسسه آموزش عالی «زند» شیراز به این دلیل که زبان انگلیسی، زبان اصلی مقالات و متون علمی است برگزاری همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی را در اولویت خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ابراهیم حسینی»، امروز (سه شنبه 27 اردیبهشت) در نشست خبری  با خبرنگاران گفت: موسسه آموزش عالی زند در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود با همکاری انجمن روانشناسی موفق به اخذ مجوز یک درمانگاه یا پلی کلینک شده که در چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس موسسه آموزش عالی «زند» شیراز افزود: احصای مسایل جامعه از اولویت های این موسسه آموزش عالی است و حل مشکلات توسط شرکت های دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت و کارآفرینی یکی از این حوزه هاست.

وی از همکاری این موسسه آموزش عالی با موسسه سرم سازی «رازی» خبر داد و عنوان کرد: یک تفاهم نامه در زمینه بیوتکنولوژی 2 جانبه منعقد شده است و ارتباط گیری با موسسات و مراکز مهم علمی کشور و جهان از اولویت های موسسه آموزش عالی «زند» شیراز است.

حسینی ادامه داد: برگزاری همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی نیز فرصت تعامل با دانشمندان، فرهیختگان و دانشگاه های بزرگ و مهم علمی را فراهم می کند و اهمیت یادگیری زبان تا آنجاست که برخورداری از سواد، یادگیری یا تسلط به یک یا 2 زبان مهم دنیاست و زبان انگلیسی به این دلیل که از مهمترین زبان های دنیا وزبان اصلی مقالات و متون علمی است دارای اهمیت بسزایی است.

وی اعلام کرد: بر این اساس موسسه آموزش عالی «زند» شیراز اقدام به برگزاری همایش ملی دستاوردهای نوین در زبان انگلیسی از سال گذشته با همکاری دانشگاه ملی شیراز اقدام کرده است.

 

کد خبر 1176334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha