ساخت ۷۱۹ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی گلستان/ ۴۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای تامین مسکن خانواده‌های دارای معلول اختصاص یافت

کیانی‌ گفت: تاکنون ۷۱۹ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در گلستان ساخته شده است که پارسال ۷۸ واحد به مددجویان تحویل داده شد.

«عارف کیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: اعتبارات بهزیستی گلستان در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن ۲.۵ برابر شده است که اثرات آن را در همه بخش ها مشاهده می کنیم.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان‌ گفت: اعتبارات بهزیستی استان از ۴۸ میلیارد تومان به ۱۰۵ میلیارد تومان افزایش یافته است که در بخش مسکن مددجویان بهزیستی هم شاهد انقلابی بودیم.

 

وی افزود: سال ۹۹ اعتباری که برای ساخت و تامین مسکن خانوارهای تک و دو معلول به استان اختصاص یافته بود ۱۸ میلیارد تومان بود که سال گذشته به ۴۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که این اعتبارات در قالب کمک های بلاعوض پرداخت شده است.

 

کیانی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۷۷ خانوار دو معلول، ۲۳۴ خانوار سه معلول، ۳۰ خانواده دارای ۴ عضو معلول، ۱۰ خانواده ۵ معلول و یک خانواده ۸ معلول داریم که هر کدام از این خانواده ها که فاقد مسکن هستند برای تامین مسکن آنها اقدام کردیم.

 

وی گفت: تاکنون ۷۱۹ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در استان ساخته شده است که پارسال ۷۸ واحد به مددجویان تحویل داده شد.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان افزود: هم چنین ۹۱ واحد مسکونی نیمه کاره نیز در استان داریم که با همکاری سایر نهادها مانند بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، بنیادمسکن و غیره این واحدها را خواهیم ساخت.

 

کد خبر 1176404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha