امیدآفرینی و بیان  اقدامات مسئولان وظیفه اصلی روابط عمومی است

دارابی با بیان اینکه امیدآفرینی و بیان خدمات و اقدامات مسئولان وظیفه اصلی روابط عمومی است، گفت: دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای خود به دنبال انداختن فاصله بین مردم و نظام است و سنگر روابط عمومی در مقابل این هجمه ها ایستادگی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «افشار دارابی» امروز (28 اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه اطلاع رسانی دغدغه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما بسیار مهم است.

 

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری جنگ آینده را جنگ شناختی معرفی کردند، افزود: حدود 2 دهه مقام معظم رهبری بر روی این موضوع بارها تاکید کرده اند و نسبت به این جنگ شناختی دشمن و مسائلی که باعث تشکیک مردم به نظام می شود نیز توجه داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای خود به دنبال انداختن فاصله بین مردم و نظام است، ادامه داد: سنگر روابط عمومی و اطلاع رسانی امروز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا در مقابل هجمه های سنگین دشمن ایستادگی کنند و مردم دلسرد نشوند.

 

دارابی با تاکید بر اینکه امیدآفرینی و بیان خدمات و اقدامات مسئولان وظیفه اصلی روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی ها تلاش می کنند تا با نشان دادن واقعیت ها یک تصویر زیبا از نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین الملل به نمایش بگذارند.

 

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور بیان کرد: امیدواریم خداوند کمک کند تا سربازان راستینی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم و انگیزه خود را برای فعالیت در این نظام جهت توسعه و پیشرفت مضاعف کنیم.

 

 

کد خبر 1176431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha