هدفگذاری کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰هزار فرصت شغلی

بختیاری با تاکید براینکه توانمندسازی مددجویان ماموریت اصلی کمیته امداد است، گفت: ۵۰۰هزار اشتغال سهمیه کمیته امداد است و تلاش داریم این مهم با همراهی مسئولین و خیرین محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مرتضی بختیاری» امروز(۲۸اردیبهشت) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم مازندران خیرین طلایی هستند، اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد استان مازندران با همراهی خیرین شایسته تحسین است و امیدواریم همه ما در این ماموریت که خدمت رسانی به نیازمندان است موفق باشیم.

 

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه کمیته امداد۲۲روز پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام (ره) تشکیل شد، گفت: کمیته امداد تلاش دارد مددجویان با توانمند شدن از چرخه حمایتی خارج شوند.

 

وی بیان کرد: تنها نهادی که به نام خود امام راحل مزین است کمیته امداد می باشد و این نشان دهنده دغدغه جدی امام راحل که پرورش یافته قرآن بودند هست و بحمدالله مقام معظم رهبری هم همی دغدغه جدی را دارند و ما هم که در این سنگر قرار گرفتیم ، امیدواریم بگونه ای عمل کنیم که هم رضایتمندی مولایمان امام زمان(عج) و هم رضایت  نایب برحق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) را داشته باشیم.

 

بختیاری گفت: خدمات به محرومین بالاترین عبادت است و همه باید تلاش کنیم تا در این مسیر موفق باشیم.

 

وی با تاکید براینکه توانمندسازی مددجویان ماموریت اصلی کمیته امداد است، افزود: ۵۰۰هزار اشتغال سهمیه کمیته امداد است و تلاش داریم این مهم با همراهی مسئولین و خیرین محقق شود.

 

بختیاری با بیان اینکه سال گذشته ۱۱هزار و ۲۲ فرصت شغلی در استان ایجاد شد، گفت: امسال ۱۶هزار و ۳۷۵فرصت شغلی در استان باید ایجاد شود که تسهیلات قرض الحسنه برای این مهم ۸۰۰میلیارد تومان تدبیر شد.

کد خبر 1176471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha