رویکرد آموزش و پرورش تربیت نیروهای جهادی است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رویکرد و رسالت آموزش و پرورش سنگین است و تلاش داریم تا فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی و نیروهای جهادی تربیت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احمد محمودزاده» صبح امروز چهارشنبه در نشست با استاندار خراسان شمالی اظهارداشت: نگاه به سند تحول بنیادین باید به گونه ای باشد که بتوانیم از عهده این ماموریت سنگین برآییم.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: وزارت آموزش و پرورش آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت استان ها، برای ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت بهره بگیرد و در این زمینه نیاز است تا توجه ویژه به ظرفیت قرارگاه جهادی، عدالت تربیتی و افزایش خدمات در مناطق محروم و مرزی داشته باشیم.

 

استاندار خراسان شمالی هم گفت: برای احیا جایگاه معلم باید تحول خاصی صورت بگیرد، اگر معلم در جایگاه واقعی خود قرار گیرد امروز افرادی به دلیل مطالبات مادی، تجمعات را به وجود نمی آوردند.

 

«محمدرضا حسین نژاد» اظهارداشت: از خودگذشتگی و ایثار در معلم سبب می شود در شرایطی که دشمنان نظام، دنبال این هستند که دوربین ها را روی این افراد بچرخانند و از هر حرکتی سوء استفاده کنند، معلم هوشیارانه عمل کرده و از شان و منزلت خود دفاع  کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم ماموریت بزرگ آموزش و پرورش را ساختن انسان های متعالی عنوان کرد و گفت: در این زمینه حرکت باید در مسیر تحقق سند تحول بنیادین باشد و تربیت تمام ساحتی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

«ابوالقاسم اکبری» اظهارداشت: منویات مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت و حرکت ما و گره گشای بسیاری از مشکلات است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش برای حضور در چند جلسه و افتتاح پروژه های فرهنگی از امروز به مدت دو روز در خراسان شمالی حضور دارد.

کد خبر 1176474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha