روابط عمومی ادارات نوک پیکان فعاليت رسانه‌ ای دولت در جامعه هستند

شیبانی گفت: روابط عمومی ادارات نوک پیکان فعاليت رسانه‌ ای دولت در جامعه به شمار می روند و تشریح سیاست ها و برنامه های دولت با تلفیق هنر و تخصص و با استفاده از ابزارها و تکنیک های نوین، رسالت آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لطف الله شیبانی»، امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) در ویژه برنامه روز روابط عمومی و ارتباطات که به همت شورای روابط عمومی استان و با حضور مديران روابط عمومی ادارات فارس برگزار شد، گفت: رمز موفقیت روابط عمومی ها، رعایت انصاف و کار به قصد قربت است.

 

فرماندار شهرستان شیراز افزود: روابط عمومی ادارات نوک پیکان فعاليت رسانه‌ ای دولت در جامعه به شمار می روند و تشریح سیاست ها و برنامه های دولت با تلفیق هنر و تخصص و با استفاده از ابزارها و تکنیک های نوین، رسالت آنهاست.

 

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه و لزوم تلاش برای کاهش التهاب جامعه در خصوص عادلانه کردن یارانه ها نیاز است تا کار رسانه ‌ای به صورت گسترده تر به انجام برسد.

 

شیبانی تاکید کرد: طرح عادلانه کردن یارانه ها، خط مشی و سیاستی است که برای اجرای آن همه به توافق و همدلی رسیده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برای همكاری با دولت برای اجرای سياست های اقتصادی تاکید کرده اند و انجام اقدامات اقناعی در جامعه وظیفه روابط عمومی ها در چنین شرایطی است.

 

وی ادامه داد: طرح جهش تولید مسکن از اقدامات اخیر دولت است و رسانه ها و روابط عمومی ها با بیان ابعاد گسترده این طرح و ارائه آمار مقایسه ‌ای و تشریح نقاط قوت و ضعف سیاست های پیشین و فعلی در حوزه مسکن باید به هموارسازی مسیر اجرای این طرح در جامعه بپردازند.

 

فرماندار شیراز با اشاره به تعدد آسیب های اجتماعی گفت: برای رسیدگی به مواردی همچون مهاجرت و حاشیه نشینی اطراف شهرها، متکدیان خیابانی، اعتیاد و معتادین متجاهر، طلاق و هنجارشکنی مانند بدحجابی و سگ گردانی در اماكن عمومی، به انجام کار زیربنایی، فرهنگ سازی و رسانه ای نیاز است که روابط عمومی ها در این حوزه نقش موثری دارند.

 

وی از راه اندازی مجدد شورای روابط عمومی شهرستان شیراز در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: به زودی اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی جهادی در دستور کار تمامی ادارات شهرستان شیراز قرار می گیرد.

 

کد خبر 1176491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha