توزیع بالغ بر ۱۵ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان با محوریت کانون های مساجد

حجت الاسلام رضوانی نژاد از توزیع بالغ بر ۱۵ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا با محوریت کانون‌های مساجد استان خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به همت بچه‌های مسجد همچنان ادامه دارد اظهارکرد: در این راستا و به منظور تامین رفاه محرومان طرح اهدای بسته‌های گوشت قربانی همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان بابیان اینکه این طرح با همکاری برنامه تلویزیونی به سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی ۱۳ مرحله حدود ۲۶ تن گوشت قربانی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه این میزان گوشت قربانی بالغ بر ۱۵ هزار بسته بیش از یک کیلوگرمی است گفت: کانون‌های مساجد با شناسایی نیازمندان واقعی پیرامون خود با محوریت مسجد اقدام به توزیع بسته‌های گوشت قربانی می‌کنند که در هر مرحله بر اساس کارکرد کانون‌ها این توزیع انجام می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد با اعلام اینکه امروز سیزدهمین مرحله این توزیع انجام می‌شود تصریح کرد: در این مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در اختیار کانون‌ها برای توزیع بین نیازمندان قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 1176500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha