کمیته امداد مازندران در شاخص همراهی خیرین برای کمک بی منت به نیازمندان رتبه اول کشور را دارد

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد مازندران در شاخص خیرین و کمک بی منت به نیازمندان رتبه اول را در اختیار دارد، گفت: خیرین مازندران خیرین طلایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مرتضی بختیاری» امروز(۲۸اردیبهشت)در آئین اهدای ۳۰۰سری جهیزیه و توزیع ۱۰۰۰دستگاه لوازم خانگی که با حضور سردار«سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه  درمازندران در مصلی امام خمینی(ره) استان مازندران در حال برگزاری است، با بیان اینکه ماموریت کمیته امداد خدمت رسانی به مددجویان و محرومین است، اظهار کرد: نوکری قاطبه محرومین وظیفه ذاتی امداد است.

 

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به کتاب آیت الله صافی گلپایگانی(ره) گفت: محرومین در پیشگاه خداوند متعال محبوب هستند و کار برای این قشر باید بی منت باشد.

 

وی با بیان اینکه گره گشایی از ایتام و محرومین در نیمه های شب افتخار امام علی(ع) بوده است، افزود: کمیته امداد مازندران به جهت همراهی خیرین رتبه اول کشور را از آن خود کرده است.

 

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد مازندران در شاخص خیرین و کمک بی منت به نیازمندان رتبه اول را در اختیار دارد، گفت: خیرین مازندران خیرین طلایی هستند.

 

وی بیان کرد: تلاش داریم خدمت رسانی به مددجویان با حفظ شأن نیازمندان صورت گیرد.

 

بختیاری اقدام کمیته امداد استان مازندران برای توزیع ۱۰۰۰دستگاه لوازم خانگی به نوعروسان نیازمند را شایسته تحسین دانست و گفت: نوع دوستی مازندرانی ها در کمک به نیازمندان درخور تحسین است.

 

وی به جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: عدالت اجتماعی خروجی این طرح خواهد بود.

 

کد خبر 1176509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha