جهاد تبیین باید به روشنایی و هدایت منجر شد

حجت الاسلام قمی گفت: در جهاد تبیین به صرف گفتن در منبری نباید بسنده کرد و باید به روشنایی و نور هدایت منجر شود و باید توان ها را به این حوزه پیوند زنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «محمد قمی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: ما کارمان را جدی گرفته ایم و تبیین اسلام، مردم و نوکری مردم را جدی گرفته ایم و به فضل خدا آنچه در توان داریم را تا آخر در این مسیر خرج خواهیم کرد و در آنچه بر عهده داریم، کوتاهی نخواهیم کرد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مسئله جهاد تبیین مسئله اولا و اهم است و بحث اقتصادی شرایط سختی را برای مردم فراهم کرده و از ضرورت جهاد تبیین نمی شود عبور کرد.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین افزود: سفارش به این مسئله دارای اولویت، تحلیل، اهتمام و برنامه می خواهد و تبیین باید به روشنی و روشنایی در نزد مردم منجر شود.

 

حجت الاسلام قمی اعلام کرد: در جهاد تبیین به صرف گفتن در منبری نباید بسنده کرد و باید به روشنایی و نور هدایت منجر شود و باید توان ها را به این حوزه پیوند زنیم.

 

وی تأکید کرد: اگر جهاد بوده و در مقابل با دشمن است باید دعا کرد و کسی که با جامه رزم دعا می کند متفاوت است و اگر جهاد است ان شاالله منجر به برترین پاداش شود و اگر فریاد از نهاد دشمن برآمد معلوم می شود در حال جنگ هستیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین توضیح داد: رهبری فرمودند جنگ افکار عمومی است و دشمن در حال قبضه افکار عمومی است و اگر موفق شد رفتار ملت آنگونه می شود که او می خواهد.   

 

کد خبر 1176559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha