عدالت پرترافیک ترین دروازه ورود به اسلام است

آیت الله عابدینی گفت: برای ورود به عرصه اسلام یکی از درهای پرترافیک، باب عدالت است و مردم با عدالت برای انقلاب قیام کردند و سپس دیدند اسلام فقط قسط نیست و حج، اخوت دینی و همه خوبی ها دیگر اسلام را در این حریم ایمانی شناختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: ما در همه عرصه های پیدایش و پیروزی انقلاب، دفاع حرم و مبارزه با فتنه گران با مردم کارمان پیش رفته است و سنت خدا همین است با مردم کارها پیش رود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین قبل از انقلاب شاید افراد پای کار انقلاب، معدود و انگشت شمار بودند وقتی آنها کارشان را انجام دادند و معرفی امام و اسلام به توده های مردم را داشتند و مردم به پا خواستند و با قیام مردم، انقلاب به پیروزی رسید.

 

وی اضافه کرد: قسط و عدل ۲ کلید واژه ای هستند که مردم را به میدان می آورد و نسبت به آن حساس هستند، برای ورود به عرصه اسلام یکی از درهای پرترافیک، باب عدالت است و مردم با عدالت برای انقلاب قیام کردند و سپس دیدند اسلام فقط قسط نیست و حج، اخوت دینی و همه خوبی ها دیگر اسلام را در این حریم ایمانی شناختند.

 

آیت الله عابدینی عنوان کرد: ما مبلغ برخی امور کلیشه ای نیستیم و باید برای ساختن تمدن اسلامی فعال شویم و این تمدن بدیل و نظیر ندارد.

 

وی اعلام کرد: همه سازوکارها رسالت رسول اکرم (ص) را خداوند متعال زمینه سازی کرده است و سازمان تبلیغات آمده در این عرصه فعالیت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به نقش مردم در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: بدحجابی را هم بدون مشارکت مردم نمی توانیم درست کنیم و با کمک خودشان باید این مشکل را حل کنیم و جامعه محتاج است رنگ اخوت ایمانی اش پررنگ تر و اثرگذار تر مشاهده شود.  

 

وی گفت: بخش عمده ای از جهاد تبیین را سازمان تبلیغات اسلامی بر عهده دارد، امامان مساجد پیشنماز نیستند بلکه امام جماعت هستند و امامت می کنند و یکی از کارهای خوب در این حوزه کمک مومنانه بود که فعالیت های خوبی را با مشارکت امامان جماعت در مساجد شاهد بودیم و امام جمعه های استان هم ما باید همه جا خادم باشند.

 

آیت الله عابدینی یادآور شد: پایه های تمدن مورد نظر رهبری فرزانه انقلاب با مبانی قرآنی محکم می شود و حکمت قرآنی، حکمت تمدن ساز است و امیدواریم با قرآن و معارف اهل بیت (ع) آرمان های بلند ایمانی را محقق کنیم.

 

کد خبر 1176560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha