چرا مسئول پاسخگو نیست را از ما بخواهید

فرماندار فاروج گفت: خبرنگاران برای مشکلات حوزه های دستگاه ها، سراغ مدیران بروند و در صورت به در بسته خوردن، توضیح دلیل عدم پاسخگویی مدیران را از ما بخواهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛ «عبدالرضا فرزانه» امروز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های شهرستان اظهار کرد: در هر دستگاهی سراغ مشکلات آن حوزه بروید و از مدیران پیگیری کنید در صورت عدم پاسخگو بودن، مدیران باید توضیح دهند و این را از آنان مطالبه می کنیم.

 

فرماندار فاروج با اذعان به اینکه در حوزه ضعف روابط عمومی ها اول اشکال به ما وارد است، بیان کرد: اینکه صرف برگزاری این نشست بعضی از دستگاه ها ظرف دیروز و امروز یکی از کارکنان را به عنوان روابط عمومی معرفی کرده اند نشان از ضعف این حوزه در بسیاری از دستگاه های شهرستان است.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی در سطح دستگاه برای اعتماد سازی و ارتباط مناسب با مردم و جامعه هدف گفت: وقتی اخبار، شکایات مردمی و مطالبات آنان مطرح می شود و کانالی به نام روابط عمومی برای انعکاس آن به مدیران و پیگیری پاسخ آن و اطلاع رسانی به مردم نباشد، بی اعتمادی ایجاد می شود.

 

فرزانه، آگاهی مردم نسبت به شرایط خدمات رسانی دستگاه را زمینه ساز ایجاد آرامش در جامعه عنوان کرد و افزود: به رغم اینکه چهار تُن و 200 کیلو مرغ در شرایطی که متوسط میانگین مصرف روزانه شهرستان یک تُن و 200 کیلو بوده توزیع شده، باز هم با کمبود مواجه شدیم که این موارد گواه بر تاثیر گذاری مثبت و منفی رسانه در جهت دهی اذهان است.

 

وی اطلاع رسانی به موقع اقدامات را لازمه قرار گرفتن کارها در مسیر درست عنوان کرد و گفت: امیدواریم همه مدیران به سمت آموزش مسئولان روابط عمومی خود بروند  تا این مهره کلیدی بتواند پیگیر امور در جامعه هدف خود شود.

 

وی با گلایه از کم رنگ بودن رسانه ها در بعضی نشست های شهرستان هم گفت: آنطور که باید نقش و جایگاه رسانه در شهرستان جا نیفتاده است و اگر دلیل عدم حضور رسانه ها در بعضی  برنامه ها عدم اطلاع رسانی به موقع است، اصلاح شود.
 

فرماندار فاروج با تاکید بر کوتاه نیامدن رسانه در پیگیری مطالبات به حق مردم  در چار چوب اخلاق مدارانه و اصولی بیان کرد: فعالان رسانه ها در خصوص کم کاری و ضعف مدیران  کوتاه نیایند.

 

وی افزود: از امروز فعالیت روابط عمومی های شهرستان  ارزیابی می شود و از مسئولان روابط عمومی برتر در پایان سال قدردانی می کنیم.

 

فرزانه گفت: امیدواریم چهره هایی که امروز در جلسه می بینیم در پایان سال هم در جلسه  تجلیل از برترین ها، ببینیم.

 

در این نشست از روابط عمومی های دستگاه ها قدردانی و در پایان هم کارگاه آموزشی خبرنویسی برگزار شد.

 

کد خبر 1176565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha