شرکت ۴۲۰ نفر در مسابقه تفسیر سوره حجرات

حجت‌الاسلام مهدوی از شرکت ۴۲۰ نفر در مسابقه تفسیر سوره حجرات خبر داد و گفت: مسابقه تفسیر سوره حجرات با هدف توجه عموم مردم به کلام الهی، تدبر و آشنایی با مفاهیم قرآن برگزار شد.

حجت‌الاسلام«سعید مهدوی» در حاشیه برگزاری مسابقه تفسیر سوره حجرات که در مصلی نماز جمعه بندر آستارا برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مسابقه تفسیر سوره حجرات با هدف توجه عموم مردم به کلام الهی، تدبر و آشنایی با مفاهیم قرآن برگزار شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان‌اینکه این مسابقه به صورت حضوری، کتبی و شفاهی برگزار شد، افزود: در سطح استان گیلان از مسابقه تفسیر سوره حجرات استقبال خوبی شد.

 

وی با اشاره به اینکه به مرحله امتحان این مسابقه ۴۲۰ زن و مرد راه یافته و با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح‌کرد: در بندر آستارا استقبال خوبی از مسابقه تفسیر سوره حجرات صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان‌اینکه علاوه بر آستارا، آزمون تفسیر سوره حجرات در سایر شهرستان‌های استان گیلان در سطح ادارات و مساجد برگزار شد، گفت: استقبال از مسابقه تفسیر سوره حجرات نشان داد که مردم به ویژه جوانان مشتاق اینگونه مسابقات هستند و امید داریم در مناسبت‌های مختلف این نهضت توجه به تفسیر سوره قرآن پیگیری شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان‌کرد: هرچقدر توجه به مفاهیم قرآن بیشتر شود مردم به ویژه نسل جوان از تهاجمات فرهنگی دشمنان و آسیب‌ها در امان می‌مانند.

 

کد خبر 1176578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha