درس خارج فقه و آموزش احکام دینی در مسجد احمدیه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جلالی خمینی گفت: هر هفته دو جلسه درس خارج فقه و یک جلسه درس اخلاق و کلاس آموزش احکام در مسجد احمدیه به صورت عمومی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی جلالی خمینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پس از درگذشت آیت الله سید علی جلالی خمینی، امام جماعت مسجد و تولیت حوزه علمیه احمدیه (واقع در تهران، خیابان فرجام) مدتی برگزاری جلسات درس خارج فقه و اخلاق در این مسجد تعطیل شده بود، اظهار کرد: الحمدالله پس از هماهنگی های صورت گرفته با حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا جلالی خمینی، امام جماعت مسجد احمدیه روند برگزاری برنامه ها در این مسجد به روال برگشته است.

 

امام جماعت مسجد احمدیه افزود: هر هفته در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 صبح درس خارج فقه و تدریس حجت الاسلام سید رضا جلالی خمینی و از ساعت 10 و 30 دقیقه تا یازده و نیم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی در شبستان این مسجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته چهارشنبه ها از ساعت 11 تا 12 جلسه درس اخلاق با حضور و سخنرانی یکی از علما و استادان اخلاق در شبستان مسجد احمدیه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

جلالی خمینی اضافه کرد: جلسه آموزش احکام نیز هر هفته روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 17 تا 20 در مسجد احمدیه برگزار می شود و طی آن ابتدا یکی از استادان حوزه علمیه احمدیه به بیان احکام شرعی می پردازد و در ادامه حلقه ها و گرده هایی تشکیل می شود که طی آن طلاب این حوزه به سوالات مردم در مورد احکام شرعی بیان شده در آن جلسه پاسخ می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله برنامه های مسجد احمدیه به صورت متنوع و گسترده و از زمان امامت مرحوم آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی در این مسجد برگزار می شود که در این زمینه همکاری استادان و طلاب حوزه علمیه این مسجد بسیار پررنگ است.

 

کد خبر 1176655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha