برنامه سپاه برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستا/ ١.۵ میلیون بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد

سردار سلامی از همکاری سپاه با وزارت نیرو برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای فاقد آب در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرلشگر «حسین سلامی» در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سپاه پروژه های محرومیت زدایی را در بخش های مختلف به ویژه در حوزه تامین آب شرب در دستور کار دارد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از اولویت های ما آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب است که با همکاری وزارت نیرو به ۱۰ هزار روستا آبرسانی خواهیم کرد.

 

وی کمک به تامین‌مسکن اقشار محروم و نیازمند را از دیگر اولویت های سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود:‌ در ساخت خانه برای اقشار محروم و نیازمند در روستاها و حاشیه شهرها مشارکت وسیعی داریم.

 

سردار سلامی با اشاره به تداوم کمک های مومنانه سپاه و بسیج گفت: تا کنون ۷ مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه برگزار شده و یک ونیم میلیون بسته معیشتی فقط از طریق سپاه و بسیج تهیه و توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه نیز بیش از ۴۰۰ پروژه را در مناطق مختلف کشور در دستور کار دارد تا در تامین زیرساخت ها کمک حال کشور باشد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه همراه با تغییر و تحولات فناوری در عرصه های دفاعی کشور رشد شتاب‌داری دارند و در کنار آن امداد و خدمت رسانی به مردم را فراموش نخواهند کرد.

 

کد خبر 1176659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha