خواست شهدا از ما یاری امام زمان (عج) است

حجت الاسلام محمود  افشارمنش گفت: مکتب شهدا، مکتب انسان ساز است و شهدا از می خواهند برای امام زمان (عج) یار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یادواره شهدای قرآنی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

 
حجت الاسلام «محمود افشارمنش» در این یادواره، گفت: باید همواره و در همه امور زندگی به شهدا توسل جوییم و به گونه ای عمل کنیم که خداوند همان طور که خریدار شهدا است، خریدار ما هم شود.
 
سخنران یادواره شهدای قرآنی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد افزود: انسان تا در دنیا روح و روانش صیقل پیدا نکند، وجودش آماده نشود و به اهل بیت (ع) توسل نجوید، از سوی خدا خریده نمی شود.
 
وی با بیان این مطلب که امام زمان (عج) تمام امیدش به من و شما است، خاطرنشان کرد: مکتب شهدا، مکتب انسان ساز است و شهدا می خواهند ما برای امام زمان (عج) یار باشیم.
 
حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: باید از شهدا مدد بخواهیم و باور داشته باشیم که می توانیم یاری برای اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) شویم، تحقق این مهم نیازمند افزایش درک و فضیلت است.
 
این کارشناس دین تصریح کرد: لازمه دینداری و سبک زندگی اسلامی این است که نسبت به دشمنان اهل بیت (ع) ابراز بیزاری کنیم.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: نگاه دقیق و دیدن زیبایی ها می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند، پس بیاییم آینده کشور و آینده زندگی شخصی و اجتماعی خود را خوب ببینیم.
کد خبر 1176703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha