تمامی کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در استان وجود دارد

اعلایی گفت: در زمینه کالای اساسی هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و تمامی کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در استان وجود دارد و در صورت نیاز از ذخایر استراتژیک هم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در حاشی ه بازدید از واحد تولیدی صنعت غذایی کوروش بیان کرد: این مجموعه یکی از مجموعه های با توان تولیدی بالا در حوزه روغن خوراکی است و حمایت از چنین واحدهایی با توجه به شرایط جدید برای اصلاح یارانه ها و مردمی سازی یارانه ها در دستور کار قرار دارد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: در این واحد تولیدی که بخش قابل توجهی از روغن مصرفی استان و کشور را تولید می کند به اندازه کافی ماده اولیه تأمین شده و روغن به صورت شبانه روزی در حال تولید و بارگیری است.

 

وی افزود: بخش تولید و صنعت گران در این شرایط دِین خود را به جامعه ادا می کنند تا کالای مورد نیاز مردم بتواند به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

 

اعلایی اضافه کرد: در بحث نظارت، کنترل قیمت ها و کمیت ارائه کالا در بازار، در سطح استان قرارگاه مشترکی با همکاری اداره‌کل صمت، جهاد و تعزیرات با محوریت استانداری شکل گرفته است و در این زمینه نقش آفرینی می کنند.

 

وی تصریح کرد: حوزه توزیع نان در دستورکار ویژه موضوعات نظارتی قرار دارد و در این مسیر تعدادی از واحدهای توزیع آرد و نانوایی‌ ها  مورد برخورد تعزیراتی و مواجهه قانونی قرار گرفته اند.

 

استاندار قزوین یادآور شد: این فرآیند تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت و در مسیر کاهش مشکلات مردم هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

 

کد خبر 1176729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha