فیلم زندگی نامه شهدای شاخص همدان ساخته می شود

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور در سفر به استان همدان از سالن «سینما تئاتر فرهنگ» مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان بازدید کرد و گفت: زندگی نامه شهدای شاخص همدان ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  « محمد خزاعی »به همراه معاونان سازمان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به همدان سفر کرده و بازدید از سالن سینما تئاتر فرهنگ همدان اولین برنامه سفر یک روزه خزاعی به همدان بود.

 

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور با اشاره به جایگاه همدان در بخش جذب مخاطبان حوزه سینما، خاطرنشان کرد: در مذاکره با مقامات استان از جمله استاندار همدان، زمینه تولید محتوای سینمایی بر اساس درآمدزایی در استان فعال و تقویت خواهد شد.

 

«محمد خزاعی»  گفت: سهمیه‌ها و مجوزهایی جداگانه‌ای برای فیلم اولی‌ها صادر می شود که از این سهمیه‌ها بخشی در اختیار استان همدان و افراد مستعد قرار می‌گیرد.

 

وی اظهار داشت: هنوز مشخص نیست جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان یا همدان برگزار شود و برای آن تصمیم‌گیری قطعی صورت نگرفته است.

 

خزاعی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا فیلمی از زندگی‌نامه شهدای شاخص همدان از جمله «شهید حاج حسین همدانی» ساخته شود که مراحل مقدماتی آن انجام شده است.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های فرهنگی دولت سیزدهم باید هنرمندان به شرایط جدید امیدوار باشند، تصریح کرد: وظیفه ما در دولت مردمی دیدارهای طولانی و چند ساعته با اصحاب فرهنگ، هنر و حل مشکلات آن ها مهمترین دغدغه ما است.

 

در این بازدید هنرمندان و فعالان عرصه سینمای استان همدان، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان، کارگردانان، بازیگران و فعالان عرصه سینما استان همدان و هم‌چنین دیگر مسئولان و مدیران سینمایی استانی و کشوری حضور داشتند.

 

 مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی با همکاری بخش خصوصی فعال بوده و سالن سینمای مجتمع با ۳۶۰ صندلی  و سالن تئاتر این مجموعه با ۲۳۰ صندلی، میزبان علاقه‌مندان سینما و تئاتر است.

 

 

 

کد خبر 1176770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha