نباید اجازه داد فساد شکل بگیرد

رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: امروز نگاه دولت، نگاهی فساد ستیز است و نباید اجازه شکل‌گیری فساد را داد.


 
به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم تودیع معارفه مدیرکل جدید ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: امروز جمعیت هلال احمر در شرایطی قرار دارد که اعتماد عمومی به آن وجود دارد و وظیفه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات؛ صیانت از این اعتماد است.


دکتر کولیوند با انتقاد از برخی اعمال سلیقه ها در بخش بازرسی گفت: در موضوعات مرتبط به تخلفات اداری، باید تنها مرجع اصول جمعیت هلال احمر و منافع آن باشد. در برخی موضوعات و تخلفات اصلا نباید دلرحمی کرد اما جایی هم نیاز است تنها یک تذکر ساده داده شود.


رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امروز نگاه دولت، نگاهی فساد ستیز است و نباید اجازه شکل‌گیری فساد را داد. نگاه اداره کل بازرسی باید به جلوگیری و پیشگیری از وقوع فساد منجر شود و موضوعات با جدیت پیگیری شود.
گفتنی است در این مراسم از زحمات «حسین عارفی» مدیر کل سابق  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تقدیر شد و « محمد طاهر اصفهانی » به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل منصوب شد.
 

کد خبر 1176816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha