برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی تبیان در زرندیه

جوانمرد از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی تبیان در شهرستان با حضور اصحاب قرآنی خبر داد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره قرآنی تبیان در شهرستان زرندیه و استقبال گسترده از این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی تبیان، روز سه شنبه 3 خرداد ماه جاری در سالن امام علی (ع) شهر مامونیه برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه این جشنواره قرآنی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال گذشته آغاز شده بود، افزود:مرحله نخست این جشنواره قرآنی بصورت شهری و درون موسسه ای در محل جامعه القرآن کریم شعبه زرندیه برگزار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ در سطوح مختلف، ترجمه و مفاهیم برگزار شد و نفرات برتر این مرحله به مرحله شهرستانی راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه اولین دوره از جشنواره یادشده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، از استقبال خوب بانوان از این طرح خبر داد و گفت: جشنواره یاد شده در رده های سنی مختلف برگزار شده است.

 

 

جوانمرد اضافه کرد: خانم‌ها فاطمه دره‌گرگی، فرخنده شفیعی، لیلامیرگلو، محمدرضا صفری و محسن طاهر داوران دو بخش بانوان و آقایان این جشنواره بودند.

کد خبر 1176839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha