رفع موانع تولید ۳۶ شرکت تولیدی در مازندران

حسینیان با بیان اینکه رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان در دستور کار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا قراردارد، گفت: سال گذشته ۳۶شرکت تولید به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید جواد حسینیان» امروز(۲۹ اردیبهشت) در نشست«حمیدرضا اله بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور باحجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران که با محوریت معرفی شهید«نوروز علی یزدان خواه» شهید شاخص جامعه کارگری در سال۱۴۰۱ برگزار شد، به بازدید از شرکت روغن در شهرستان آمل اشاره و اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در بازه زمانی جراحی اقتصادی دولت با درایت نماینده ولی فقیه و استاندار با مشکل کمبود روغن در این خطه ازشمال کشور مواجه نیستیم.

 

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با بیان اینکه ۳۶شرکت که در سال گذشته به صورت جدی دچار آسیب شده بودند به چرخه تولید بازگرداندیم، گفت: کمک به قشر زحمتکش و شریف کارگری را در دستور کار داریم.

 

وی با بیان اینکه کمک به رفع موانع تولید نیز مورد توجه است، افزود: جایگاه کارگران عرصه مهمی است و تلاش داریم شأن و جایگاه و کرامت این قشر حفظ شود.

 

حسینیان اذعان کرد: رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان ماموریت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است.

کد خبر 1176856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha