ادارات و نهادها در بحث فرهنگ‌سازی و آموزش ترافیک پای کار بیایند

معاون اجتماعی پلیس کردستان گفت: باید در حوزه فرهنگ ترافیک به یک گفتمان غالب برسیم و با همراهی ادارات و نهادها در بحث فرهنگسازی و آموزش ترافیک پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی پلیس کردستان پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال ۱۰۰ عدد کلاه کاسکت به موتورسواران قانونمند اهدا شد.

 

 

وی با بیان اینکه در بحث تصادفات یک بخش به زبرساخت‌ها برمی‌گردد، افزود: مکان‌های حادثه‌خیز به فرهنگ رانندگی و عوامل انسانی و وسیله نقلیه برمی‌گردد.

 

 

معاون اجتماعی پلیس کردستان خاطر نشان کرد: باید در حوزه فرهنگ ترافیک به یک گفتمان غالب برسیم و با همراهی ادارات و نهادها در بحث فرهنگسازی و آموزش ترافیک پای کار بیایند.

 

 

حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به نخستین دستور کار این جلسه در خصوص‌ راه‌اندازی مجمع سلامت و توانمندسازی استان یادآور شد: در کردستان 90 موسسه خیریه بجز موسساتی که استانداری مجوز آنها را صادر کرده داریم که بهزیستی مجوز آنها را صادر کرده است.

 

وی افزود: در شهر سنندج 50 موسسه خیریه داریم که در بحث آموزش، درمان، معیشت، کمک‌های مستمر و موردی ارائه خدمت می‌دهند.

 

 

رسولی یادآور شد: موسسات خیریه استان نیز در ایام کرونا پای کار بودند و با ادارات همراه شدند.

 

 

سرپرست بهزیستی کردستان اضافه کرد: 80 درصد مشارکت‌های مردمی استان توسط موسسات خیریه جمع‌آوری می‌شود و باید روی این مجموعه‌ها تمرکز کنیم تا تقویت شود.

کد خبر 1176900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha