جیرفت میزبان یادواره شهدای قرآنی

نرگس شیخ اسدی گفت: یادواره شهدای قرآنی یکی از سری برنامه های ویژه سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که عصر امروز برگزار می‌شود.

«نرگس شیخ اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یادواره شهدای قرآنی یکی از سری برنامه های ویژه سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که عصر امروز برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در این باره، افزود: این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این که یادواره شهدای قرآنی در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار می‌شود، بیان کرد: از برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در این یادواره سخنرانی همراه با مداحی است.

 

شیخ اسدی ابراز کرد: یادواره شهدای قرآنی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد توسط موسسه قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) عنبرآباد و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اظهار کرد: شهدای قرآنی در طول زندگی خود به قرائت قرآن کریم، آموزش و عمل به دستورات این کتاب آسمانی پایبند بودند و دستورات قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دادند.
 
وی اضافه کرد: جا دارد از همکاری کانون و هیئت رهروان و نیز مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرستان جیرفت در اجرای این یادواره تشکر کنم.
 
شیخ اسدی در خاتمه عنوان کرد: از عموم مردم دعوت می کنم تا به پاس رشادت ها و ایثارگری شهدای قرآنی در این محفل که به یاد و نام این شهیدان است، شرکت کنند.
کد خبر 1176901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha