نگاه و تفکر دولت سیزدهم مردمی سازی یارانه ها است

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: نگاه و تفکر دولت سیزدهم مردمی سازی یارانه ها است و جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی و عدم وابستگی معیشت مردم به دلار از فواید این طرح می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳۰ اردیبهشت ماه حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه فاریاب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: مردم بر سر رزق و روزی، حسادت می کنند، در حالی که خداوند روزی دهنده است پس بر هیچ کس حسادت نورزیم و در برابر مالی که از دست رفت، افسوس نخوریم. 

 
امام جمعه شهرستان فاریاب با بیان این مطلب که برخی از مردم با یکدیگر دشمنی می کنند، افزود: باید دست از دشمنی برداشت و به دشمنی با شیطان پرداخت.
 
وی ابراز کرد: کسی که از خدا نترسد همه چیز را به نفع خودش توجیه می کند زیرا فقط نفع و سود خودش برایش مهم است.
 
حجت الاسلام گروهی اظهار کرد: کسانی که در ظاهر و با استفاده از کلمات خوب می خواهند خود را فردی نیک جلوه دهند بدانند که خداوند بر اعمال و رفتار آشکار و نهان آنها آگاه است.
 
خطیب جمعه فاریاب تصریح کرد: یکی از کارهای دشمن این است که سعی دارد القا کند این نظام اسلامی، ناکارآمد است.
 
وی ناکارآمدی نظام اسلامی را یکی از ادعاهای دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی معتقدند که دین و سیاست نمی توانند با هم جمع شوند. 
 
حجت الاسلام گروهی ادامه داد: شهید مدرس می گوید؛ سیاست ما عین دیانت ما است، یعنی این ۲ از هم جدا نشدنی هستند.
 
امام جمعه شهرستان فاریاب با بیان این مطلب که مشکلات امروز، به دین بر نمی گردد، چرا دین را متهم می کنید؟، عنوان کرد: اگر مسئولین مشکلی دارند، آن را نباید به پای دین بگذاریم.
 
وی اضافه کرد: مگر در زمان امیرالمومنین (ع) و پیامبر اکرم (ص)، مشکلات نبود، آن زمان نیز عده ای سنگ اندازی کرده و مشکلاتی به وجود می آوردند، مشکل از این ها است و نظام اسلامی، نظامی کارآمد می باشد.
 
حجت الاسلام گروهی بیان کرد: مسئله ای که این روزها مطرح است و باید به صورت مستند همراه با دلیل و مدرک برای مردم شفاف سازی شود، طرح مردمی سازی یارانه ها است.
 
خطیب جمعه فاریاب با اشاره به این که نگاه و تفکر دولت سیزدهم مردمی سازی یارانه ها است، خاطرنشان کرد: جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی و عدم وابستگی معیشت مردم به دلار از فواید این طرح است.
 
وی ادامه داد: با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، ارز ترجیحی یا ۴۲۰۰ تومانی که قبلا به جیب یک عده خاص می رفت اکنون به همه مردم داده می شود.
 
حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: ایران بدون کمترین وابستگی به دلار قادر به تامین نیازهای اساسی خود است.
 
امام جمعه فاریاب تصریح کرد: جراحی و بهبود زخم اقتصادی کشور زمان بر است و مردم باید صبور باشید.
 
وی در خاتمه ضمن تسلیت وفات عالم وارسته فاطمی نیا، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرماید؛ مرگ یک قبیله، آسان تر از مرگ یک عالم است و نیز می فرماید؛ وقتی عالمی از دنیا می رود، نبودن او قابل جبران نیست.
کد خبر 1176984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha