دشمن به دنبال جلوگیری از خروج ایران از وضعیت اقتصادی کنونی است

خلیلیان گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از خارج شدن ایران از وضعیت اقتصادی کنونی است اما به حول قوه الهی و به پشتوانه مردم و حمایت دولت، وضعیت اقتصادی کشور پویا خواهد شد و بار دیگر دشمن در برابر اراده مردم ایران شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «صادق خلیلیان» شب گذشته پس از سفر به اندیمشک و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع)، در جمع نمازگزاران، با بیان اینکه حدف ارز ترجیحی، تحول عظیمی در حوزه اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی، تنها راه ساماندهی اقتصاد کشور بود و این اقدام باعث رونق اقتصاد کشور به نفع مردم خواهد شد.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اينکه امروز دولت با مردم شفاف است افزود: در حال حاضر فاصله‌ بین مردم و دولتمردان از بین رفته است.

 

وی اذعان کرد: مردم باید بدانند به جای اینکه ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای آنها سودی داشته باشد، جز ضرر و به تاراج رفتن سرمایه مملکت فایده‌ای نداشته است.

 

خلیلیان تصریح کرد: : سیاست غلط در دولت گذشته اختصاص ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی بود که نه تنها به اقتصاد جامعه کمک نکرد، بلکه اقتصاد جامعه را دچار اختلال کرد و سود این ارز به جیب سودجویان رفت.

 

وی با بیان اينکه دشمن با ایجاد جنگ روانی قصد دارد جلوی پیشرفت اقتصاد ایران را بگیرد عنوان کرد: امروز همه اقوام ایران اسلامی باید با وحدت، دست در دست هم دهیم تا از این وضعیت خارج شویم و توطئه دشمن را خنثی کنیم چرا که طرح آزادسازی اقلام اساسی، به نفع مردم است.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه یارانه آرد و دارو حذف نشده است بیان کرد: قیمت نان و دارو افزایش پیدا نمی‌کند و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: مردم به این اقدام ارزنده دولت زمان بدهند چرا که حذف ارز ترجیحی سبب کاهش نرخ تورم در کشور خواهد شد و آینده‌ای چشم نواز در انتظار اقتصاد کشور است.

 

خلیلیان خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال جلوگیری از خارج شدن ایران از وضعیت اقتصادی کنونی است اما به حول قوه الهی و به پشتوانه مردم و حمایت دولت، وضعیت اقتصادی کشور پویا خواهد شد و بار دیگر دشمن در برابر اراده مردم ایران شکست خواهد خورد.

 

کد خبر 1176986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha