تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنر قرآنی دانش

اولین جشنواره هنر قرآنی دانش با تجلیل از برگزیدگان در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ اولین جشنواره هنر قرآنی دانش با تجلیل از برگزیدگان در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد به  کار خود پایان داد.

در این مراسم حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به حضور ۴۱ هزار نفر دانش آموز یزدی در این جشنواره گفت: جشنواره مذکور در۱۴ رشته و در  چهار بخش ادبی، آوایی، محتوای الکترونیکی و هنری برگزار شد. 

وی افزود: در این رویداد ۲ هزار نفر برگزیده شدند که همگی از   هنرمندان و نخبگان حوزه هنر و قرآن هستند و امیدواریم با حمایت دستگاه های فرهنگی بتوانیم این دانش آمووزان را در   مدارج بالاتر ببینیم. 

ملانوری ایجاد بستر مناسب برای دانش آموزان و تحقق سند تحول بنیادین در قالب تربیت تمام ساحتی دانش آموزان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و گفت: آنچه امروز اتفاق می افتد، مصداق تحقق سند تحول بنیادین است چرا که هدف اصلی برگزاری برنامه ها و فعالیت ها با محوریت دانش آموزان است و در قالب این جشنواره این امر محقق شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان دانش آموزان امروز، را سکانداران و رهبران آینده استان برشمرد و ابراز داشت: دقیقا در این دسته از جشنواره ها به دنبال شناسایی این توانمندی ها هستیم. 

وی ادامه داد: این رویداد فرصتی فراهم کرد تا دانش آموزان بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و امیدواریم قدمی مثبت اما مستمر در آینده ای نزدیک اتفاق افتد.

ملانوری با اشاره به نامگذاری عنوان دانش برای جشنواره گفت: این جشنواره با نام شهید حاج حسن دانش، قاری بین المللی و شهید قرآنی استان مزین شد و از سویی دیگر کلمه دانش در دانش آموز مورد توجه قرار گرفت، بنابراین اولین جشنواره به نام شهید دانش مزین و تصمیم گرفته شد تا جشنواره های بعدی نیز به یکی از شهدای این مرز و بوم و چهره های ماندگار مزین شود.

کد خبر 1177043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha