دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار تلاش کند

امام جمعه سنندج گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد صبر و بردباری اظهار کرد: خداوند در ۸۰ آیه از قرآن کریم مسلمانان را به صبر در برابر گرفتاری‌ها توصیه فرموده است.

 

 

وی افزود: گرچه امروز مشکلات زیاد است اما مردم هم باید صبور  باشند تا نتیجه عملکرد دولت و مسوولان را ببینند.

 

 

ماموستا رستمی اعلام کرد: اخیرا روحانیون اهل سنت با رییس جمهور دیدار کردند و حجت‌الاسلام رییسی در این دیدار، بر تلاش برای تحقق تمام وعده‌هایش تاکید کرد و از مردم و روحانیون خواست که دولت را در اجرای طرح پرداخت عادلانه یارانه‌ها کمک کنند.

 

 

امام جمعه سنندج خواستار تلاش جدی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار شد و تصریح کرد: به طور قطع با کوشش و همت دولت و مسئولان، مشکلات حل خواهد شد اما مردم هم باید در این رابطه صبور باشند و با دولتمردان همراهی کنند.

 

 

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها به مقام و عظمت شهدا نزد پروردگار پرداخت و اضافه کرد: شهیدان پیام شجاعت، کرامت، عزت و صبوری به ما و جهان دادند و خدمتگزاری، صداقت و راستی را برای مردم به امانت گذاشتند.

 

 

سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان هم پیش از خطبه‌ها در جمع مردم سنندج‌ اظهار کرد: طبق آیه قرآن، کم فروشی در عرضه کالا و خدمات خیانت و گناه محسوب می‌شود و هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی نداریم اما چون برخی فروشندگان در زمان خود، اقدام به عرضه کالا نکردند باعث ایجاد مشکل در بازار شدند.

 

 

وی به اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها اشاره و اعلام کرد: یارانه قطع نشده بلکه شیوه پرداخت آن تغییر کرده است که به نفع مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه خواهد بود.

 

حسینی اجرای این طرح را مانعی برای فساد و رانت عنوان و اضافه کرد: در مدت اخیر، ۱۵۰ تن روغن احتکار شده در سقز، سنندج و مریوان کشف کردیم و با جدیت با متخلفان برخورد می‌کنیم و در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم.

کد خبر 1177072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha