کسب رتبه اول هنرمند دزفولی در نمایشگاه عکاسی مشترک ایران و ایتالیا

آثار عکاسی حمید تجلی فرد هنرمند دزفولی در نمایشگاه مشترک ایران و ایتالیا مقام اول را کسب کرد.

«علیرضا چرخابی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: آثار عکاسی حمید تجلی‌فرد هنرمند دزفولی در نمایشگاه آنلاین هنرهای تجسمی مشترک ایران و ایتالیا مقام اول را از آن خود کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: نمایشگاه مشترک هنرمندان ایرانی و ایتالیایی با معرفی برگزیدگان این کشورها از ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با موضوع محیط زیست و با همکاری گروه هنر پیشرو از ایران و انجمن فرهنگی ATB ایتالیا برگزار شده است.

 

چرخابی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی توسط داوران ایتالیایی و آثار هنرمندان ایتالیایی توسط داوران ایرانی داوری شده‌اند اضافه کرد: در نهایت آثار سه هنرمند ایرانی از جمله یک هنرمند دزفولی در این نمایشگاه حائز مقام شدند.

 

وی ادامه داد: علاوه بر آثار هنرمند دزفولی، آثار مرجان نیتی و فرزانه امیری جاه نیز در این نمایشگاه رتبه های دوم و سوم را به ترتیب کسب کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به اینکه آثار کلیه هنرمندان شرکت کننده در کنار آثار برگزیده در این نمایشگاه به نمایش درآمده است در خصوص آثار برگزیده هنرمندان ایتالیایی نیز تصریح کرد: آثار سه هنرمند برگزیده ایتالیایی سام ومارتا‌، مارتا والس و ایوان دنتونی نیز از سوی داوران ایرانی این نمایشگاه به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

کد خبر 1177083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha