توزیع عادلانه ثروت به همه مردم از مزایای طرح اصلاح یارانه ها است

امام جمعه بخش فشم شهرستان شمیرانات گفت: توزیع عادلانه ثروت به همه مردم از مزایای طرح اصلاح یارانه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبارقصران و بخش فشم شهرستان شمیرانات در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رودبارقصران اظهار کرد: ما در جنگ پیچیده شناختی قرار داریم مخصوصا اینکه این جنگ شناختی امروز با اولویت جنگ اقتصادی گره خورده است نقطه محوری که دشمن خارجی و داخلی آن را القا می‌کند یک چالش کاذب و یک دروغ بزرگ است و آن این است که تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی، حل مشکلات روابط سیاسی با آمریکا و اروپا است.

 

وی گفت: این همان راه و روش غلطی است که سال هایی که فرصت های طلایی برای ساختن اقتصاد و فائق شدن بر مشکلات اقتصادی در جنگ اقتصادی بود با همین چالش کاذب به باد رفت و مملکت معطل آن شد.

 

امام جمعه رودبارقصران بیان کرد: سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن ماکارونی از کارخانه دارها که گندمشان از ارز دولتی بوده به خارج از کشور رفته و سود در جیب کارخانه‌دار و سرمایه‌دار می‌رود و سر مردم بی کلاه می‌ماند.

 

حجت الاسلام حسنی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی با تامین ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث می‌شد امنیت غذای کشور در خطر باشد ادامه داد: دشمن علیه سفره و اقتصاد ما توطئه می‌کند و به صرفه شدن تولید در داخل کشور و توزیع عادلانه ثروت به همه مردم از مزایای این طرح است.

 

امام جمعه فشم شمیرانات افزود: سناریو و توطئه جدیدی توسط آمریکا و غرب مخصوصا انگلیسی ها و آلمانی ها برای جلوگیری از یک توافق خوب به راه افتاده و آنها هنوز نمی‌خواهند بپذیرند که ایران خرمشهر ها را فتح کرده است و به فضل الاهی روز به روز بیشتر صدای این فتح الفتوح در دنیا می‌پیچد.

کد خبر 1177088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha