دولت خدمت گذار در حال  ریشه کردن فقر مطلق و استفاده از ظرفیت های مغفول مانده گام برداشته است

سردار خرم دل با بیان اینکه ایرن در ابعاد نظامی، فرهنگی و سیاسی طی طریق می کند، گفت: در این راستا دولت خدمت گذار در حال جراحی اقتصادی و ریشه کردن فقر مطلق، استفاده از ظرفیت های مغفول مانده گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» در سخنرانی های پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج گفت: ۴ خرداد ماه مصادف با اولین کنگره شهدای روحانی در شهر قم است، امروز همه فرماندهان سپاهای استانی در نمازهای جمعه در این رابطه مطالبی ارائه می دهند.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از متولیان ۴ خرداد و سرکشی از خانواده شهدای روحانی استان، گفت: با بررسی رویدادهای انقلاب از گذشته تا امروز هر اتفاقی از جمله قیام تنباکو با فتوای سرنوشت ساز میرزای شیرازی  تا نهضت مشروطیت، ملی شدن صنعت نفت، قیام ۱۵ خرداد نقش روحانیت و مراجع تاثیر گذار و سرنوشت ساز بود.


وی با بیان اینکه تاریخ روحانیت نشان از پیشتازی از حریم انقلاب اسلامی دارد گفت: سه هزار و ۸۸۸ شهید از مشروطه که تعداد ۱۴۲ مورد آنها از اهل سنت، از مشروطه تا انقلاب ۵۷ شهید، از دوران مقدس سه هزار و ۴۶۰ شهید و ۳۸ شهید مدافع حرم، ۴۸ شهید  روحانی غیر ایرانی و ۴۳ شهید روحانی مفقودالاثر نشان از نقشم مهم روحانی دارد.

سردار خرم دل روحانیت را پرچم دار و علم استکبارستیزی و مروج و مقوم تشییع دانست و اینکه این جریان باید در حوزه های علمیه باید در جریان باشد، گفت: تجلیل از مقام شامخ شهیدانمان از وظایف و اهداف ما بوده، از طرفی معرفی چهره های واقعی روحانی از دیگر وظایف است و در این راستا بعد از سرکشی از خانواده شهدای روحانی استان، طلبه نوجوان هم استانی با حداقل امکانات ۱۰ الی ۲۰ کتاب نوشته است.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبیین پیشتازی جریان روحانیت در رویدادها و اتفاقات از دیگر وظایف است، زیرا حرف آنها با عمل آنها تناسب داشته و در این راستا شهدای روحانی در عرصه جنگ تحمیلی و همچنین حضور رهبر انقلاب در پشت جبهه و حضور در جنگ نقش های متفاوت و اثر گذار روحانی را نشان می دهد.


وی افزود: در اوایل کرونا و در کنار تلاش های کادر درمان و پزشکان و سایر اقشار روحانیت نقش اثرگذاری داشتند.


سردار خرم دل گفت: در جریان مقاومت ۳۸ شهید تقدیم انقلاب شد و این موضوع باعث تفاوت با روحانیت وهابیت شده، روحانیت وهابیت فقط فتوا برای غرب، دنیا و برای ارضای منافع خود صادر می کنند و باعث خون ریزی بشریت می شوند، در این راستا نسخه پیچیده و در مکان خوش آب و هوا فتوا صادر می کنند و کشته نمی دهند، اما روحانیت شیعه ظلم ستیز، مجاهد، دفاع از مظلوم و مبارزه با ستم را وظیفه خود می داند.
 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحانی کلیسایی درصدد تقسیم دنیا و جاده صاف کن استکبار و استعمار بودند، گفت: روحانیت شیعه احترام به اقوام، مردم و ملت ها آزادی و عدالت را آرمان خود می دانند.


وی افزود: در انقلاب اسلامی هر کجا روحانیت حضور داشتند منشأ خیر و برکت بودند در استان ما در قرارگاه پیشرفت و آبادی هرجا روحانی حضور پیدا کرد، مشکلات حل شد.


سردار خرم دل افزود: اگر روحانیت شیعه دستور و فتوایی می دهد خود عامل به آن هستند، نمانیده ولی فقیه در استان و رهبر انقلاب جانباز هستند، از طرفی شهدای روحانی محراب، حرم، دفاع مقدس نشان از مشارکت فعال روحانیون شیعه است، آنها در پیش از انقلاب تا امروز مدافع اسلام ناب بودند و امروز حضور رهبر انقلاب در کسوت روحانی باعث حسرت و غبطه دنیا شده است.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جریان های منطقه به دلیل نداشتن محوری که راس آن رهبر و روحانی  بود دچار شکست شدند اما در راس انقلاب اسلامی حضور رهبری روحانی باعث به ثمر نشستن انقلاب شد.

 

وی با بیان اینکه افتخار داریم یک استان تماما شیعه دو هزار رزمنده شیعه، رتبه های نخست در حماسه ملی را در کارنامه داریم، گفت: امروز دشمنان ما در هر نقطه ای از عالم برای تفرقه و اخلال بین دولت و مجلس برنامه دارند، روزی برای استثمار ایران شرق و غرب برنامه و جدال داشتند اما امروز ایران قدرت بلامنازع منطقه است.


سردار خرم دل با بیان اینکه ایرن در ابعاد نظامی، فرهنگی و سیاسی طی طریق می کند، گفت: در این راستا دولت خدمت گذار در حال جراحی اقتصادی و ریشه کردن فقر مطلق، استفاده از ظرفیت های مغفول مانده گام برداشته است و یکی از سیاست های مهم حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بود که باعث سو استفاده و رانت برای عده ای شده بود.
 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز دولت ما در حال برنامه ریزی برای سیاست های اقتصادی، گفت: دولت برای  مردم کشور و سه دهک پایین جامعه آب، برق و گاز جامعه را مجانی کرده و از بین بردن فقر مطلق از دیگر کارنامه ها دولت است


وی با بیان اینکه دشمنان درصدد شکست برنامه های کشور هستند و دشمنان می دانند مشکل کشور کجاست و دست به کدام نقطه گذاشته اند، گفت: دولت تصمیم به جراحی بزرگ گرفته است، رسانه ها معاند در سال ۹۷ با موضوعات اقتصادی مخالف بودند و امروز این مخالفت را نشان میدهند که نشانه عدم دلسوزی برای کشور است و درصدد پیاده سازی اهداف خود هستند


سردار خرم دل گفت: مردم لر با غیرت، شهامت، شجاعت و صحنه های درخشان خود پای انقلاب بودند، شهید سلیمانی فرمود «ما ملت امام حسین (ع) هستیم» این ملت اگر‌ آب نداشته باشند پای آرمان‌های خود هستند، امروز مردم استان باید اثبات کنند پای انقلاب و نظام دولت و نظام خود ایستاده اند.

کد خبر 1177102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha