فرهنگ سازی برای رشد جمعیت و فرزند آوری یک ضرورت است/ کشور نیاز به یک عملیات بیت المقدس اقتصادی دارد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت اینکه کشور نیازمند یک عملیات بیت المقدس اقتصادی دارد گفت: فضای حماسه سازی اقتصادی با هدف نقطه ثبات و اقتدار در عرصه کنونی وجود دارد و به تعبیری نیاز به یک بیت المقدس اقتصادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه (۳۰اردیبهشت) با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که رهبرمعظم انقلاب نسبت به آن تأکید داشتند بحث افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور است. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج افزود: خانواده یکی از مهمترین ارکان اجتماعی است و ضرورت ها است که این فرهنگ سازی برای اهمیت این موضوع به عنوان یک فریضه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گفته وی، قرارگاه جمعیت و خانواده در استان البرز نسبت به این مهم فعالیت را آغاز کرده است و برنامه و طرح های موثری در زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری در نظر دارد، این درحالی است که دشمنان درصدد هستند تا این باور را به مردم تلقین نمایند که نظام کارآمدی ندارد و نمی تواند اهدافی را که ترسیم کرده است عملیاتی نماید. 

 

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: در طول این چند دهه از انقلاب اسلامی همواره انقلاب اسلامی با دسیسه های متعدد روبه رو بوده است ولی این ها به لطف الهی با شکست مواجه است و ایادی استکبار نمی توانند به آرزوی خود که ضعف نظام اسلامی است برسند. 

 

وی ادامه داد: در جریان محاصره اقتصادی ایران اسلامی توانسته است مسیر خودکفایی را طی کند و این در حالی است که از سال ۵۹ شاهد تحریم های اقتصادی متعدد بودیم. 

 

امام جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود به سالروز آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر روز مقاومت و پایداری است و عقب نشینی اسرائیل از جنوب کشور لبنان همچنین پیروزی رزمندگان بر صهیونیست در سال ۷۲ است.

 

وی ادامه داد: بهره مندی از روحیه مقاومت با توجه به باورهای ایمانی و الهی، ایستادگی و قدرت مقاومت در میان رزمندگان اسلام و حماسه آفرینی آنان در عملیات مقدس رمز پیروزی خرمشهر است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: فضای حماسه سازی اقتصادی با هدف نقطه ثبات و اقتدار در عرصه کنونی وجود دارد و به تعبیری نیاز به یک بیت المقدس اقتصادی داریم. 

 

حسینی همدانی ادامه داد: عملیات بیت امقدس اقتصادی نیازمند تاکنیک ها و حماسه سازی دارد و در این عرصه با روی کار آمدن دولت انقلابی که سرشار از امید، نشاط و عدالت خواهی است مقدمه رفع مشکلات اقتصادی کشور است. 

 

کد خبر 1177105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha