توزیع ۱۵ بسته گوشت نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان

مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، تعداد ۱۵ بسته گوشت نذری تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، گفت: همت و تلاش بچه های مسجد در دستگیری و حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت جامعه همچنان جاری و ساری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: بچه های مسجد در دوازدهمین فوق برنامه خود در سال جاری، اقدام به تهیه بسته های گوشت به منظور توزیع میان خانواده های کم بضاعت کردند.

 

وی بیان کرد: در این برنامه تعداد 15 بسته گوشت نذری تهیه و توسط بچه های مسجد به دست خانواده های کم بضاعت از پیش شناسایی شده رسید.

 

مقتدری عنوان کرد: این برنامه با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت و همت و همکاری خیران و نیکوکاران انجام شد که برای آن 2 میلیون و 200 هزار تومان هزینه شد.

 

وی از تلاش های بچه های مسجد و خیرانی که با همت خود در یاری رساندن و دستگیری از نیازمندان از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای خدمت رسانی به افراد و خانواده های کم بضاعت و محروم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خاطرنشان کرد: اقدامات خیرخواهانه وعام المنفعه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در قالب فوق برنامه های این کانون انجام شده که از ابتدای سال تا کنون تعداد 11 فوق برنامه در راستای کمک رسانی به خانواده های محروم تحقق پیدا کرده است.

 

به گزارش شبستان، از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۲ فوق برنامه حمایتی توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری‌ «امام رضا (ع)» شهرستان گراش به منظور حمایت و دستگیری از خانواده ها و افراد کم بضاعت انجام شده است.

 

کد خبر 1177219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha