ساماندهی قبور شهدای مدفون در جوار آستان مقدس  امامزادگان

رضایی پور گفت: قبور شهدای مدفون در جوار آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع) باولین دلفان ساماندهی می شوند.

« مسلم رضایی پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح تعمییر و مرمت بقعه متبرکه امامزادگان احمد و محمود(ع)، اظهار داشت: بر اجرای تعمیر، تکمیل، مرمت و بهسازی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان لرستان نظارت فنی و عمرانی می شود.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: با تلاش های هیات امنای آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود ع باولین و همراهی اوقاف و امورخیریه شهرستان دلفان قبور شهدای مدفون در جوار آستان مقدس  امامزادگان ساماندهی می شود.

 

وی افزود: عملیات ساماندهی قبور شهدای مدفون در جوار آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود (ع )باولین شهرستان دلفان وساخت و نصب المان ویژه قبور شهدا و سنگ قبر این شهدا در دست اقدام است.

 

رضایی پور خاطرنشان کرد: این پروژه، بعد از اتمام عملیات های عمرانی احداث شبستان، محوطه سازی و حصارکشی این امامزاده واجب التعظیم، ظرافت و دقت اجرایی می شود.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: با پایان این پروژه عمرانی، عموم زائران این امامزادگان، در کنار تربت پاک این شهیدان، حاضر شده و  با قرائت فاتحه یاد و خاطره ایشان را گرامی می دارند.

 

رضایی پور اظهار کرد: ساماندهی قبور شهدای مدفون در جوار بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان، بر اساس تفاهم نامه مشترک سازمانی، فی مابین بنیاد شهید و امور ایثار گران و اوقاف و امور خیریه و برنامه نظارت فنی معاون بهره وری اقتصادی اجرای عملیات عمرانی ساماندهی قبور و تعمیرات بقاع متبرکه در دست اقدام می باشد.

کد خبر 1177260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha