شهرستان خمین در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

جمالیان گفت: با آبی شدن شهرستان خمین، شمار شهرستان های دارای وضعیت آبی کرونایی در استان به ۲ شهرستان رسید.

سید «محمد جمالیان» با اشاره به آبی شدن خمین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان مرکزی اعلام شد که طی آن ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه طبق آخرین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی،شهرستان های اراک، خنداب، دلیجان، زرندیه، شازند، محلات، آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: شهرستان‌های ساوه و خمین در آخرین گزارش رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه هفته گذشته شهرستان خمین در وضعیت زردکرونایی قرار داشت، اضافه کرد: این شهرستان  اکنون به وضعیت آبی کرونا تغییر رنگ داده است و در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان مرکزی از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا خارج شده‌اند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اکنون وضعیت بیماری کرونا در استان مرکزی، شرایط به نسبت مناسب و  پایدار دارد و این مهم به واسطه تعامل و همکاری مردم و مسئولان و همچنین حاصل زحمات و عملکرد مثبت کادر بهداشت و درمان است که جای تقدیر دارد.

 

جمالیان انجام واکسیناسیون مناسب جامعه هدف در استان را یکی از دلایل مهم مدیریت و مهار نسبی این بیماری در استان در هفته‌های اخیر دانست و اضافه کرد: انتظار می رود همچنان میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم در سطح جامعه مدنظر ویژه قرار گیرد تا مجدد شاهد شیوع پیک بیماری کووید ۱۹ نباشیم.

کد خبر 1177280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha