اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه  در سالروز آزادسازی خرمشهر  در خراسان جنوبی

سرهنگ فلاحی گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۲۰۰ عنوان برنامه توسط ادارت، نهادهای دولتی و... در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» امروز (31 اردیبهشت) از اجرای 200 عنوان برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری پویش کتاب با موضوع دفاع مقدس و نقش رزمندگان، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس و... را از برنامه های قابل اجرا عنوان کرد.

 

وی رونمایی از 12 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های پیش رو برشمرد و افزود: تعهد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته تألیف 60 عنوان کتاب بوده که بیش از تعهد و کار تألیف 82 عنوان کتاب شروع شده و تاکنون 58 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

 

وی از دیگر برنامه ها به رونمایی از چهار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی، رژه موتوری، برگزاری مراسمات مردمی، اجرای سرود در پارک‌ها، رونمایی از تولیدات نماهنگ و مستندات، برپایی نمایشگاه عکس و... اشاره کرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اعزام پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس به دانشگاه ها، برگزاری نشست بصیرتی در قالب جهاد تبیین، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت المقدس و تجدید میثاق با آرمان شهدا را از دیگر برنامه های قابل اجرا در سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد.

 

فلاحی ضمن گرامیداشت دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس، مقاومت ۳۴ روزه مردم خرمشهر در برابر دشمن تا بن دندان مسلح اشاره کرد و گفت: این عملیات با وحدت فرماندهی نیروهای ارتشی، سپاه و مردمی مدیریت و سرانجام خرمشهر آزاد شد.

 

وی روحیه و انگیزه رزمندگان، بهره گیری از صنعت پدافندی دشمن، فرماندهی، به کارگیری مناسب تجهیزات مناسب نیروی انسانی رزمندگان و... را در موفقیت عملیات و آزادسازی خرمشهر مؤثر دانست و یادآور شد: عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در دفاع مقدس بود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1177286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha